Saturday, April 13, 2013

THE BIGGEST SURPRISE!

assalamualaikum.

yeah!!!happy gila saya sekarang nih.i got a really big surprise yesterday.saudaraku dan anak saudaraku yang sangat kurindu...dah setahun lebih tak jumpa, hampir 3 tahun tak raya sekali...tak ada hujan,tak ada ribut tiba-tiba muncul dalam rumah.haha.okay cerita dia macam ni.

mula-mula...kak ijan datang rumah.lepas tu kakak and aiman pun cakap nak balik..yang peliknya minggu lepas kakak cakap tak nak balik..tapi waktu tu saya tak suspicious apa-apa lagi..dan ceritanya mula bila kak ijan minta mak nak pinjam kereta untuk pergi ambil barang dekat rumah kawan dia..kakak pun cakap nak teman kak ijan.

lama juga lah diorang keluar..tengah-tengah tengok tv,dengar bunyi gate..diorang dah balik lah tuh so saya bukalah pintu and terus sambung tengok the voice.haha...tengah-tengah tengok tiba-tiba terdengar suara budak kecil cakap dengan abah "kenal kamek sik?" saya pun pandanglah dia...lama juga lah..saya mong(blank) sekejap..nak dekat seminit lah..tengok dia and lagi satu budak yang kakak tengah dukung..rupa-rupanya those kids are aleeya and ateeya!!happy gila!

moral of the story is... do not easily trust others because they can trick us!!hahaha



No comments:

Post a Comment