Sunday, February 24, 2013

INI SEMUA...TERBHAEK

assalamualaikum.

first of all...HAPPY BIRTHDAY KANG HEE GUN a.k.a KANG GARY!!hope you're succesfull dis year and *please* marry ji hyo.hahaha.okay back to the main topic..it's actually about TESPER(sukan).tahun ni saya masuk dua acara iaitu badminton and futsal.sangat happy terpilih sebab tahun lepas dan dua tahun lepas langsung tak masuk apa-apa acara.

mula dengan futsal..yeahhh tahun ni banat(girls) pun ada futsal.saya ni memang suka main futsal kecik-kecik dulu dengan abang and saudara saya.so boleh dikatakan agak pro dalam bab ni.haha.bila tahu ada futsal,saya cepat-cepat daftar.and waktu hari perlawanan..pagi tu memang tak rasa apa-apa..but then bila first match lawan an-najah(biru) hati berdebar gila!dan saya main untuk under 18 okay!tapi bila dah start main segala rasa tu semua hilang fokus je.alhamdulillah masuk final lawan dengan al-fatah(merah).keputusannya kami as-solah(kuning) kalah 3-1.waktu first half dah cantik dah leading 1-0.but second half diorang score 3.gol ketiga tu own goal!?al-fath(merah) sepak bola and terkena salah seorang ahli as-solah(kuning).memang saya dramatik gila last sekali tuh.saya terduduk kecewa(eceyhh..haha) waktu last goal tuh.and bila goal je,refree tiup wisel.hahhh..lagilah rasa macam apa je.second pun jadilah.

now masuk bab badminton pulak.baru berlangsung semalam.dan saya mewakili as-solah(kuning) untuk single under 15.first match lawan dengan budak al-fatah(merah)...kawan-kawan saya kata budak tu power..memang power!saya lawan dengan dia sampai 3rd set.and saya menang!alhamdulillah.then masuk match kedua..saya menang juga.last sekali final!lawan team sendiri weyh!!!haha..alhamdulillah saya JUARA!hahaha...set pertama saya kalah...tapi tak apa saya tak mengalah dan menang untuk set kedua.dan set ketiga..mula-mula saya ketinggalan 6-0..apa lagi kejarlah.and at last saya menang.alhamdulillah..

minggu depan pula ada merentas desa..still dalam dilema nak pergi atau tak..rasa macam malas tapi kalau pergi boleh kuruskan badan..hahaha

No comments:

Post a Comment