Saturday, October 6, 2012

UPDATED

assalamualaikum.

wow!long time no see blog.almost a month without a new post.kebelakangan ni agak busy.sekolah gantilah,kenduri kahwin lah.so today nak cerita sikit what happen sepanjang 3 minggu yang busy nih.first of all...saya dah tengok cerita S.A.M(Saya Amat Mencintaimu).dah lama dah nak tengok cerita tuh.so hari tu saya,kakak and abang bermidnight movie tengok cerita tuh.dengan cadbury di tangan huh memang layan...action dia memang gempak tapi ending kureng lah.both heroin and hero died.tapi boleh tahan lah.

next story nak cerita pasal kenduri abang saudara saya.akad nikah dekat masjid negeri shah alam and kenduri pula buat dekat ROYALE BINTANG DAMANSARA.huh makanan dia bukan main gempak!9 dishes gitu.saya nie kuat makan so semua 9 dishes tu saya makan.haha.first kuih-muih and ade sotong apa entah.then shark fin soup(wow),lemon chicken(?) something like that lah,ikan masak sepcial(hehe tak ingat nama),udang,mushroom,fried rice and the dessert is logan with sea coconut.sedap!banyakkan saya makan.wohoo.

here are some photos:


meja pengantin with the chef of the hotel.
me,k.ijan and mama
the Ariffin(without some other members)
me,k.ijan and EYAD.so cute





No comments:

Post a Comment